پایان قصه عشقم





پایان قصه عشقم  

یک بار عاشق شدن بسه یک بار تنها شدن بسه نمی خوام این دل خسته بشه تحقیر دیگه بسه دیگه

عاشق نمی مونم دیگه از تو نمی خونم بزار تنها باشم تنها دیگه هرگز نمی تونم دیگه این دل نمی تونه

تو رو بیگانه می دونه شکسته این دلم صد بار دیگه این بار نمی تونه

یه روز عاشقترین بودم برات من بهترین بودم ندونستم توی رویام تو قلبت اخرین بودم



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت17:44---22 ارديبهشت 1391
می گم دادا ، چند تا چند تا آهنگ می گذاری؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی دونم کدوم یکیشو گوش کنم!!!
ولی اون آهنگ بگو بگو بهتره...
راستی قالب جدیدتونم مبارک
ممنون از نظراتتون
بازم سر بزنید ، نرید تا یه ماه دیگه، زودتر بیایین ...
اینجا هم جای بدی برای تنها بودن نیست
حالا با خودت می گی مگه شماها میگذارید؟؟؟؟؟!!!
اما جدای از شوخی ، گاهی توی این محیط وب ، از همه چی فراموش می کنی و حواست پرت می شه...
این جوری لحظاتی رو بدون دغدغه می گذرونی و زمان می گذره و ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته ای از یك عاشق به نام :تنها| جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, | 14:2 | + | موضوع: <-PostCategory-> |